Sunday, April 8, 2012
5 suda tinggal lagi 1
assalamualaikum, wahh malam ni pecah rekod aku masih berjaga seorang diri disebabkan mira n dania sudah mimpi sampai ke london mungkin (suda tidur) comel aku tengok diorang ni tidur sayang awak berdua semoga kita kekal jadi kawan baik kt sini :) okay, apa yang 5 ialah paper aku total 6 subjek kesemua nya n 5 sudah dan aku rasakan agak nyawa nyawa ikan untuk certain paper (takot repeat) but da try yang terbaik dan mungkin hancur siket untuk essay faoundation hari tu sebba da blank sangat that time n sakit kepala masa paper tu :P but dengan carry mark insayaallah harap harap boleh cover for that subject n one more subject that yang aku worried is philosophy (falsafah weyhh) killer subject kot, baca memang baca n atleast i try to do n yg menjaga dalam dewan mse exam subjek ni lecturer aku yg aja that subject n lega after dengar dye cakap insyaallah akn bantu untuk carry mark u all semua alhamdulillah loveyoumoreee sir!! :D okay nex subject yg tinggal satu je lagi ni is language learning strategies n quiet tough jugak subject ni sebab is about language n it is facts doakan ye semoga aku boleh buat untuk subjek ni n lepas paper terus balik shah alam weeeeeeeeeeee!! :) jumpa family, kawan n my prince!! <3 okay sem ni just okay n aku pon dapat jumpe kawan kawan yang baik n lots of love untuk korang happening sangat sanggup layan aku yang asyik bercakap *hugs* doakan jumpe next sem lagi ye.insyaallah.okay masa untuk tidur goodnite lovers!! :D assalamualaikum :)
Thursday, March 29, 2012
Saturday, March 24, 2012
sudah cukup sudah....
aku rasa aku da cukup sayang kau sangat sangat, aku harap kau jangan pernah hampakan hati aku n lukakan hati aku.
aku rasa aku da cukup buat kau bahagia sangat selama dengan kau dan aku harap sangat kau dapat buat aku bahagia.cukup aku kata kan yang aku sangat bahagia n teringin sangat nak bahagia macam kita mula mula bercinta dulu :(
cukup sudah aku rasakan yang kau lelaki pertama yang tengok air mata aku mengalir depan kau selepas keluarga aku, sebab aku terlalu sayangkan kau :(
cukup sudah aku selalu membisikkan yang aku sayang dekat kau walaupun kadang kadang kau tak balas apa yang aku cakap dan kau cuma tersenyum je.
cukup sudah aku rasa bahagia dengan kau dan aku rasakan tak ada sesiapa boleh rampas kau dari aku (impian aku)
hampir setiap hari aku rindukan kau :( hanya tuhan je yang tahu rindu aku yang makin menebal terhadap kau.
walau apa yang bakal terjadi n andai kata kita tak ada jodoh utk kekal aku redha dan percayalah tuhan sedang merancang sesuatu yang terbaik untuk kita.
aku doakan yang terbaik untuk hubungan kita yang hampir 20 bulan nie.amin :')
SAYANG KAU SELAMANYA <3
INSYAALLAH :)
Friday, March 16, 2012
UJIAN
assalamualaikum semua, mesti ramai tertanya tanya kan kenpa aku da tak ada relationship dengan MUHAMAD BADRUL HISYAM lagi kn2?? (baek ngaku) tujuan aku coret benda nie sebab penat nak ulang cerita tok orang yang banyak bertanya n yang sampai call n mesej aku tanya hubungan kite orang ni. kiteorang anggap ni satu ujian buat kami berdua dalam tahun kedua dalam relationship aku dengan dia bak kata orang ' sedangkan lidah lagi tergigit ni kan pulak orang bercinta' sebenarnya banyak benda yang berlaku n berpunca dari kelemahan diri kami berdua sendiri *tak semua orang perfect* yang paling penting kat sini KAMI STILL IN RELATIONSHIP insyaallah till jannah.doa doa kan la untuk hubungan kami ni kekal dan buat sementara waktu tiada relationship dekat facebook, tapi ada relationship dalam hati kami masing masing :) SAYANG PUTERA HATI SAYA MUHAMMAD BADRUL HISYAM kita kena kuat kn syg? ni kan ujian untuk kita kn?macam yang kau penah cakap dengan aku dulu apa yang berlaku n da lepas biarkan lepas n mulakan yang baru :') ALWAYS LOVE YOU FOREVER SAYANG :)
Tuesday, March 13, 2012
Friday, March 9, 2012
final exam!!
halloooo2 :D entry kali ni saja nak cakap pasal final yang tak lama je lagi bagi student uitm exam next week harap korang dapat buat yang terbaek dan sebaek mungkin sentiasa doakan korang yang terbaek.bagi student unisel macam aku ni exam da nk dekat jugak tapi x sedar diri lagi kn :P *fqa ap nk jd nie* doakan kami berjaya exam aku pon x lem gak tnggal dua minggu lagi je *takottt*:( kalau lah exam boleh open book :D ngehngeh heaven kn??heheh..jangan stress2 worksmart not workhard ok? goodluck semuanya :)
Thursday, March 8, 2012
BEZA CINTA, SAYANG DAN SUKA
Cinta - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. (dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je)
Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)
Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah…)
Minat - Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan… )
Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…
Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. (dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya)
Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…(dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah…)
Minat - Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.(dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan… )
Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…
Subscribe to:
Posts (Atom)

