Blogger Backgrounds

Tuesday, December 20, 2011

pengalaman



entry kali ni aku nak cerita tentang pengalaman aku sepanjang aku bernafas *ayat poyo* kata orang pengalaman banyak mengajar kita dan aku setuju 100 peratus.memang betul pengalaman banyak mengajar aku untuk menjadi manusia yang lebih baik dari sebelum ini tanpa pengalaman kita tak akan dapat mempelajari sesuatu yang baru dan tiada perubahan yang baik dalam diri kita..sejak aku kat unisel ni hampir 3 minggu aku banyak belajar dari apa yang aku lihat dan dari pengalaman aku melihat,mendengar dan sebagainya aku jadikan panduan untuk diri aku sebagai insan yang lemah dan hanya berharap padaNYA supaya semua selamat dan sempurna insyaallah :) dan aku juga belajar pngalaman baru aku iaitu apabila muka aku dimekap oleh teman serumah aku ana :)

No comments:

Post a Comment