Blogger Backgrounds

Friday, January 27, 2012

kesedihan yang tak dapat dibendung :(

assalamualaikum :( *x jwb dosa taw!!aipp baek jwb!! ok!! *mood sunyi* eerm malam nie macam aku nak update sesutu kat sini tapi masih bermain dalam fikiran tak tau nak update apa, cuma malam nie macam sunyi :'( cuti je panjang tapi tak tau nak buat apa kat rumah nie, macam tak sabar nak balik UNISEL bila kt rumah, pas tu bila kat UNISEL tak sabar pulak nak balik rumah haihh entah lah..rindu dekat haousemate ira,ja and ana :) cuti ni aku tak sihat sangat sebab kerap demam malam n muntah muntah n sekarang badan aku naik lebam n rasa macam bisa tapi alhamdulillah dah letak ubat n demam pun da mula reda bila malam :) tapi masih rasa kurang sesuatu macam sunyi sangat malam ni.tak tau lah kenapa :( dengan cuti pun budak kelas aku pakat2 nak tambah lagi seminggu cuti sebab kebanyakan duduk jauh sabah sarwak dan sebagainya, tapi aku tetap nak balik dalam minggu nie sebab ada hal dengan lecturer nak jumpa pasal assignment..setakat nie study pon okay2 je tapi lepas nie akan ada banyak ujian dan task yang setinggi GUNUNG KINABALU :D *mungkin* tapi bila dekat UNISEL tak terasa sangat sunyi nyer sebab ada je kawan kawan yang senasib dengan kita, bak kata salah sorang kawan aku "da nama pon bercinta mesti ada kadang kadang salah faham jugak" aku ambil nie sebagai satu ujian yela dalam relationship kadang kadang kena ada tolak ansur rite?? kalau dua dua jadi api makin terok lah, jadi bia aku jadi air supaya dapat sejuk kan kau ye :) tanda AKU SAYANG KAU!! <3 dan kepada mama n maktok thnx jaga iqa demam2 nie sampai tengah malam pon still duduk tepi katil sampai pagi sebab malam tu demam iqa panas sangat n muntah muntah TERIMA KASIH MAMA!!SAYANG MAMA SANGAT2 <3 :') *terharu n speechless sedih :')

No comments:

Post a Comment