Blogger Backgrounds

Friday, March 16, 2012

UJIAN

assalamualaikum semua, mesti ramai tertanya tanya kan kenpa aku da tak ada relationship dengan MUHAMAD BADRUL HISYAM lagi kn2?? (baek ngaku) tujuan aku coret benda nie sebab penat nak ulang cerita tok orang yang banyak bertanya n yang sampai call n mesej aku tanya hubungan kite orang ni. kiteorang anggap ni satu ujian buat kami berdua dalam tahun kedua dalam relationship aku dengan dia bak kata orang ' sedangkan lidah lagi tergigit ni kan pulak orang bercinta' sebenarnya banyak benda yang berlaku n berpunca dari kelemahan diri kami berdua sendiri *tak semua orang perfect* yang paling penting kat sini KAMI STILL IN RELATIONSHIP insyaallah till jannah.doa doa kan la untuk hubungan kami ni kekal dan buat sementara waktu tiada relationship dekat facebook, tapi ada relationship dalam hati kami masing masing :) SAYANG PUTERA HATI SAYA MUHAMMAD BADRUL HISYAM kita kena kuat kn syg? ni kan ujian untuk kita kn?macam yang kau penah cakap dengan aku dulu apa yang berlaku n da lepas biarkan lepas n mulakan yang baru :') ALWAYS LOVE YOU FOREVER SAYANG :)

No comments:

Post a Comment