Blogger Backgrounds

Monday, June 18, 2012

:'(

ye aku tahu aku cuma insan biasa yang lemah sebagai hambaNYA, aku tak yakin aku akan kuat, aku tak yakin yang aku akan kuat untuk lalui apa yang aku rasa sekarang.maaf teman kerana buat antara korang yang terasa hati dengan aku bukan niat aku sebenarnya dan aku tau dan sedar aku bukan seorang teman yang baik.yang selalu ada ketika kawan nye memerlukan.mungkin tak siapa faham apa aku rasa sekarang, jadi biarlah ia disimpan jauh di sudut hati akan kupendam kan selagi aku masih bertahan.Ya Allah berilah aku kekuatan, sihatkanlah tubuh badan kaum keluargaku, kawan2 yang aku sayangi dan juga insan yang aku sayang dan jangan beri mereka dugaan seperti mana engkau beri aku dugaan yang amat berat aku rasa tapi sungguh aku REDHA.aku percaya setiap dugaan ada hikamah disebaliknya hanya aku mendoakan yang terbaik untuk diriku dan yang lain.insyaallah.amin.selamat malam :)

No comments:

Post a Comment