Blogger Backgrounds

Thursday, June 7, 2012

teman :')






masih segar dalam ingatan aku waktu pertama kita bertemu iaitu pertemuan antara GADIS GADIS HEBAT *nama diberi oleh si cantik BIDAYATUL HIDAYAH, iaitu GADIS HEBAT untuk kumpulan kami sememangnya merekalah yang sangat hebat di hati aku, setiap masa waktu di sekolah rehat bersama, lepak sama sama, pendek kata susah senang naik turun kami sentiasa bersama :') aku kenal dengan mereka since aku form 3 then masa tu baru start rapat, aku akui banyak kalai aku buat mereka tersa hati ada diantara kami merajuk berbulan bulan itulah ragam kami, korang ingat tak lagi janji kita waktu hari last day sekolah??masa tu ada diantara kita cakap lepas ni da xde da dengar gelak tawa mira, yana n chok, lepas ni da jarang dengar suara ain menyanyi a.k.a miley cyrus, lepas ni da jarang dapat tengok dayah melukis nama kita dengan sgt cantik dan lepas ni kita da jauh nak share cerita konsgi rahsia, lepak iceblended ramai ramai.
YE memang aku akui aku tak dapat luangkan masa dengan mereka sepanjang cuti semester diorang ni (cuti uitm) aku MINTA MAAF tapi percaya lah dalah hati aku, AKU RIBDU KALIAN SEMUA!! :'( tiada siapa yang boleh gantikan kalian, AKU SAYANG KORANG SANGAT SANGAT.even aku tau ada antara korang yang terasa hati dengan aku, ikhlas dari hati AKU MINTA MAAF.semoga korang semua masuk sem 3 nanti aku doakan korang berjaya, :) last words AKU TERLALU SAYANGKAN KORANG GADIS HEBAT!! <3 :')

No comments:

Post a Comment