Blogger Backgrounds

Wednesday, December 12, 2012

CINCIN



Assalamualaikum tadaaaaaaaaa :D cantik x?? *BAEK CKP CANTIK!* :B ni cincin namanya mcm ajara korang nk sebut pulak, actually just nk cakap dua cincin atas ni amat berharga dalam hidup aku, kedua duanya memiliki sentimental value yang tersendiri, sebab HERO HERO SY YG BAGI nak taw x sape?? xe teka, heee okay yg first one tu yg dlm bekas tu kelmarin papa aku baru balik dari china and dye singgah kilang pernata, and dye beli utk aku, kakak kira macam aset kami adek beradik la, and guess what it a RUBY stones uoolsss, dekat malaysia beribu jugak tp aku x pergi lg kedai emas utk tnye harge amat bernilai dan sgt cantik, yg second one picture to dari ehem ehem (MY MR DIMPLE) bad yg bg cincin nie second year kiteorang couple dia buatkan kami cincin means dekat dye ada satu n kat aku pun sama guess what kt cincin nie ada nama kami berdua *awww meltinggg* dua cincin ni sgt lah SPECIAL SAYA DENGAN INI TIDAK AKAN SAMA SEKALI MENJUALNYA!! :D ilove you papa, n ilove you my mr dimple mbh <3 :d=":d" goodnight="goodnight" okay="okay" p="p">

No comments:

Post a Comment