Blogger Backgrounds

Sunday, December 9, 2012

lama sudah

assalamualaikum, hello, *gedik2* ehem ehem segala debu2, habuk2, sawang2 yg ada kt blog ni haaa akibat lama sangat x diupdate, bukan apa mase tu tgh2 sem jd mcm assignment n final project nk kena siapkan jd line dekat unisel pon mcm siput KHINZIR disebabkan itu LAMA SUDAH TIDAK KU UPDATE INI BLOG :D jd pada hari ni sebab gap exam pon khamis ni ada la masa sikit sebab da tak tau nak buat apa sebenarnya *MUSIM EXAM LA KATAKAN* nk study mood study tu xde :( ( aku memanjang xde mood study) kahkahkah :D okay, anyway da nak habis sem 3 aku kat unisel nie somehow, people change x semua yg aku kenal sem 1 tu semua berubah karakter aku kurang bijak utk menilai orang people change mungkin bersebab, byk ragam yg aku tengok n aku tak nafikan maybe they have their own reason, kelas yg masa sem 1 tu dulu ceria sekarang makin ramai yg buat hal sendiri even lecturer pon akui kelas kami byk problems. errmm entahlah, but bagi aku yg aku tunggu x sabar nk habiskan lg 3 sem je lg and IN FACT degree nanti maybe aku akan sambung dekat unisel lg sbb rekod aku semua da ada kat sana n boley buat transfer credit hour n boleh tangguh amek muet if sambung dekat unisel lg, even byk pengalaman kenal org tp aku suka environment kt sana semula jadi *wahh gitu* tidak tercemar dengan sisa pencemran * ADA GAYA NK BUAT IKLAN kahakah* okay exam ni akan habis pada 19/1/2012 dan akan naik or bukak sem balik pada 13/1/2013 and yes cuti unisel mmg bagi 3 minggu je SADIS betul :( okay next story yg LAMA SUDAH aku x update aku dah 28 BULAN dengan BAD alhamdulillah syukur x sabar nk countdown utk 3 TAHUNNN :D yeeppiieeee. okay next time i will update more post, see yaaa love yaaa :D

No comments:

Post a Comment