Blogger Backgrounds

Tuesday, November 1, 2011

1/11/2011

hari, tarikh, bulan dan tahun yang indah sangat 1/11/2011 (macam tarikh kahwin aku pulak moodtengahgatal)heee..hari ni banyak bende pergi uruskan macam macam dengan bantuan BADRUL HISYAM terima kasih sangat sangat sebab sanggup layan kerenah aku n tolong aku siapkan banyak bende hari ni (jadi driver aku hari ni) pagi tadi pergi carefour tempat kerja lama untuk hantar kunci kedai dan berjumpalah aku dengan kawan sekerja ku capital 'Z' (terpaksa hipokrit depan dia) aku ingat nk hantar kunci n terus pergi pastu yang 'Z' ni ingat aku still kerja situ n masa tu ada la budak baru anak kepada area manager baru kerja hari ni.ok balik pada cite yang 'z' ni suh aku jadi cashier jap sebab budak baru tu tak reti lagi sementara yang 'Z' ni g beli air.(dlm hati aku cakap pandai mintak tolongkan KAWAN selepas anda berkata macam macam dekat 'I' pasal aku, tapi jangan risau anda tidak akan dibenci (tak suka nk benci benci ni) ok lepas satu aku jadi cashier then aku pon pergi.kiteorang (aku n bad) menuju ke tesco n pas pergi tesco pon tok bayar bil n kuakan duet then makan2 pastu g pas c gomok ni nk beli JOYSTICK tok maen game dye layankan je la..selamat masuk bulan november dan bulan ni jugak lah da nak masuk semester kedua, haih rasa macam baru semalam kena buli dengan senior masa orientasi.haha..sambil berdebar tunggu result keluar 4 NOV nie.hope ok result aku kalau tak, habis la scholarship PTPTN kena tarik balik...NOVEMBER PLEASE BE NICE!!!


No comments:

Post a Comment