Blogger Backgrounds

Sunday, November 6, 2011

express myself....

okay, dalam hari hari yang aku tak mengupdate blog ni macam macam benda yang terjadi dan banyak perkara yang aku lakukan.(sebenarnya malas nk update tapi ni da rajin update sekali teros) ok pertamanya pada hari khamis yang lalu, bersamaan 3/11/2011 aku, dayah mira n aida pergi berjimba (ayat mira) kami pergi ke ole2 ni pon plan last minute *mira kepalanya hahaha...pergi maen bowling dekat 60 kali balingan setiap sorang rasa nak tercabut tulang tangan aku nie :( kemudian pergi karaoke dekat 30 lagu melalak nasib baik tak hujan (suara sedap) agak lama tak bertemu mereka rindu sangat dan akhirnya dapat juga bertemu alhamdulullah :) thnx besties :)

4/11/2011 tarikh yang agak suram untuk aku :( kerana keputusan keluar dan ye memang leputusan aku sudah dijangka amat teruk sekali *tak minat langsung sebenarnya (niat nk cuba)tapi akhirnya tidak..kerana keputusan aku tidak mengizinkan aku untuk meneruskannya lagi.terpaksa tukar kos dan kolej.mungkin ada kejayaan selepas kegagalan aku kali ni.amin..aku redha :)

6/11/2011 salam hari raya haji untuk semua :) tahun ni aku beraya di kampung halaman di kedah (utara naahhh)hampa ada)takdakkk :P hehehe..dan 7/11/2011 akan kembali ke shah alam semula naik kapal terbang dengan my sister :) phewww..*sight...

No comments:

Post a Comment