Blogger Backgrounds

Wednesday, November 2, 2011

serba salah :(

kadang kadang dalam kehidupan kita tak boleh nak jangka apa yang akan berlaku, walaupun benda tu kita anggap remeh bagi kita tapi sebenarnya tak walaupun ianya sekadar pertanyaan tapi susah untuk semua orang terima dan jawab dan kadang kadang tanpa kita sedar bahaw diri kita yang akan terbelenggu dengan macam macam persoalan contoh nya macam nie :

*kenapa,kenapa,kenapa
*adakah salah aku bertanya macam tu

*adakah aku terlalu biadap atau keterlaluan



dan macam macam perasaan lagi dan itulah yang aku rasakan sekarang.(mlm ni ayat aku semua skema)lantaklahh.ok berbalik pada topik tadi sebab aku rasa serba salah n serba tak kena kadang kadang.mungkin ni perasaan aku je kot, tapi kadang kadang persaan ni timbul sebab kesilapan aku sendiri mungkin??entahlahh aku sendiri bingung memikirkannya..kadang kadang bila aku termenung sorang sorang sebelum tidur macam macam yang timbul dalam fikiran aku contoh nyer macam ni:

*ada ke orang kisah pasal aku?

*ada ke orang sedar kehadiran aku

*ada ke orang happy dapat kawan or gf macam aku?

*ada ke orang sayang aku?




*ada ke orang teringatkan aku?

(dan macam macam lagi yang bermain di fikiran aku (seadanya aku lagu nubhan) :)

kadang kadang aku terpaksa senyum di luaran tapi dalam hati aku tak berani nak cerita kat sesiapa sebab aku takut orang xnk dengar or mungkin bosan dengan cerita aku kot.so baik aku simpan dalam hati dan sentiasa tersenyum sebab tu lagi boleh buat orang lain bahagia dan aku pon akan turut bahagia juga dengan cara sebegitu.(i wear a fake smile on my face) :) kadang kadang aku selalu fikir yang negatif aku pon tak pasti sebabnya kenapa??agak2 kenapa eyh??hehehe..(sedang cuba menghiburkan diri sendiri)

untuk kawan kawan aku mira,dayah,aida,eika,ain,liyana,niesa aku SAYANG KORANG BABE :'(

untuk TEMAN LELAKIKU MUHAMMAD BADRUL HISYAM I LOVEYOU SO MUCH i did,nt mean to hurt u my dear :(


SAYANG KORANG SEMUA!!!


No comments:

Post a Comment