Blogger Backgrounds

Saturday, September 29, 2012

bukan nak cakap apa tapi alhamdulillah genap 26 bulan bersama kau sayang :) aku tak pernah lelah bersama kau sayang, tak pernah jemu, tak pernah penat melayan kerenah kau, tak pernah bosan, JUJUR kau lelaki pertama yg membuat hati aku berdegup sgt laju, n YES aku SANGAT BAHAGIA jujur AKU TERLALU SAYANGKAN KAU. even kadang2 aku tak tunjuk tapi dalam hati ni Tuhan je tahu betapa sayang dan rindu aku makin menabal dekat kau badrul.. alhamdulillah kau selalu ada untuk aku saat aku jatuh, saat aku takut, saat aku sakit kau sentiasa ada dekat sisi aku.terima kasih untuk hari ini dan semalam bermoviee marathon even dalam keadaan kita masing2 tgh kekurangan duit tapi DUIT BUKAN JAMINAN KEBAHAGIAAN YG KEKAL, yg kekal kebahagiaan tu apabila kau dengan aku sentiasa ikhlas dalam perhubungan kita nie :) aku harap kita akan jaga hubungan ni sebaiknya, dan terima kasih untuk midnight call yg sangat lama malam nie, ILOVEYOU :D kau laha kawan baik aku, kau lah musuh aku, kau lah abang aku, kau lah jugak PUTERA HATI untuk aku ( nk perasan jadi puteri kejap ) :D okay goodnight assalamualaikum.and LAST BUT NOT LEAST thanks sbb balik even final kau nk dekat sayang u still have time to spend with me ( TERHARU :') ) GOOD LUCK EXAM SAYANG buat elok2 dan tak lupa jugak buat kawan2 since sekolah lagi dayah, ain, aida, mira, yana, yati, zamira, mirza dll SELAMAT MAJU JAYA DALAM PEPERIKSAAN FINAL KORANG doa aku tak pernah putus untuk korang. LOVEYOU ALL muahhhhhhhhh :*

No comments:

Post a Comment