Blogger Backgrounds

Friday, August 17, 2012

beli belah raya sakan.


haa mai singgah 3 pasang 100 hengget mai mai, ni lah akibat da aku terpengaruh dengan peniaga yg *sweet talker* tu la barang kat atas tu haa yg diBORONG :D*suasana keadaan di jalan tunku abdul rahman sebentar tadi makk aii orang macam semut dapat gulaa aku rasa nak jerit je tengah tengah jalan tu nak cakap bagi laluan untuk tuan puteri afiqah dan keluarga ni berjalan *mesti korang rasa nk bagi penyepak size 9 kt muka aku kan* (kesah pulak) :D okaylah tadi penat shopping raya hari ni dari kul 12 tadi keluar dengan si shahida, aliff senteng laki dye, n jiran shahida (atul kalau x silap nama nya) smpai ke petang keluar ngan diorang pegi tawaf satu TS tu haa, then berbuka dekat sec 2 yg makanan nyer aku rasa macam nk bakar je foodcourt tu sebab makanan n layanan macam #$%%%^& haa phm2 sendiri la, then balik lepak2 umah shida n si JANTUNG HATI datang amek n hantar INTAN PAYUNGNYER balik. *terima kasih taw :* atleast dapat jumpe before nk raya ni :( okay then after balik tu aku mandi2 tuka2 baju sume teros family gerak KL menuju kle Jalan tar. kaki aku ni tak payah cakap la rasa da boleh bukak balik je dah nak tercabut kaki aku tapi apa2 pun enjoy sebab banyak dapat barang yg aku nak, actually ni FASA KEDUA aku shopping, FASA PERTAMA da lepas (mak aii boros aku ni) takpe setahun sekali je nak MENGGILA BORONG CAMNI KN :P okay la mata pon da layu, masuk tidur dulu.selamat malam si cantik2 dan hensem sekalian..

No comments:

Post a Comment