Blogger Backgrounds

Monday, February 6, 2012

alat komunikasi



entry kali ni ingin sekali aku nk cerita tentang telekomunikasi kadang kadang ada baik dan ada buruk..bagi aku telekomunikasi satu benda amat penting kot utk aku lagi lagi untuk merapatkan hubungan aku jarak jauh dengan bad yang ada kt pahang sana.. n kawan2 lama aku yang lain..errmm tak dinafikan sekarang macam macam ada untuk memudahkan kita berhubung dengan orang TERSAYANG!! tapi ada jugak pro n kon nyer.macam diriku sendiri mulai sedar tentang pentingnya komunikasi ni..hmmm tapi terkadang hubungi selalu pon akan timbul rasa rimas, bukan tujuan aku nk buat kau rasa begitu tapi aku cuma nak lepasakn rindu n bertanya khbar kau, dan aku mintak maaf kt kau kalau cara aku ni buat kau rasa rimas k :) tapi percayalah hanya satu je aku nk cakap sebab AKU SAYANG KAU!!!

No comments:

Post a Comment