Blogger Backgrounds

Wednesday, February 29, 2012

Kenapa??

hmm entah lah kadang kadang aku tak boleh nak tipu perasaan dan diri aku sendiri walaupun luaran nyer aku nampak ceria dan ketawa macam biasa tapi dalam hati aku selalu tertanya tanya dan mengharapkan sesuatu daripada seseorang :( *poyo ayat aku nie* :P tak tau lah aku tak tahu nak ungkapkan dengan kata kata apa yang aku rasa sekarang ni.hanya tuhan je yang tau.andai la kau boleh tau n rasa apa yang aku rasa alangkah indahnya kn??hmmm aku tak nak berharap banyak banyak tapi sekarang makin aku nampak perubahan kau, dan aku tak tau sama ada kau masih sayang aku lagi ke tak.jadi persoalan kat aku.dan aku tak nak pikir sangat n tak nak push sangat benda ni sebab masing masing da nak final.dan aku harap masalah kite ni akan kembali pulih serti sediakala.aku sentiasa berdoa untuk berkekalan hubungan ini andai ada rezeki.tap itu semua rahsia DIA.sebagai manusia hanya mampu berdoa dan usaha.sayang kau sangat badrul!! :(

No comments:

Post a Comment