Blogger Backgrounds

Wednesday, February 1, 2012

untuk insan yang aku sayang sangat :')

untuk seseorang yang saya amat sayang
setahun mencintaimu tidak terasa rasanya , terkadang aku mungkin menyakitkan hati kau , tapi bukan niatku dan terkadang kau pula menyakiti aku, tapi aku tau bukan niat kau juga sayang.perjalanan kita jauh lagi mungkin banyak onak duri yang perlu kita tempuh bersama dalam perhubungan cinta kita ini sayang.andai kata ikatan yang tersimpul ini putus ingatlah ALLAH swt telah merancang sesuatu yang mungkin kita tidak tahu aku sayang kau!! <3

untuk kau yang aku kasihi
kau kena tahu, aku sangat perit setiap hari menanggung rindu terhadap kau, suara kau,lirikan mata kau, boleh dikatakan setiap hari akuaku terbayang waktu kita keluar bersama waktu kau dan aku pertama kali berjumpaandai lah masa boleh diputar akan aku putar masa tu berjuta kali adakah kau merasa benda yang sama aku rasakan sekarang??adakah waktu aku ingat kat kau akan teringat kat aku jugak??kau endah tak perasaan aku terhadap kau selama nie??aku tetap sayang kau <3

untuk kau yang aku rindui
aku mungkin tak dapat selalu bertemu dengan kau, beratus ratus kilometer jauhnya kau dari aku.andai aku bisa terbang untuk menemui kau.aku sayang kau <3

untuk kau yang memberi cinta
andai kau tahu bahawa aku amat menyintai kau dengan sepenuh hatidan andai kan kau tahu bahawa aku tak akan melepaskanmu aku ingin sekali menjadi yang HALAL bagimu..sudikah engkau bersamaku?? aku tetap sayang kau <3

akan aku tunggu kau..akan ku sabarkan hati ini, aku berserah pada takdir andai itu yang terbaik
aku sayang kau MUHAMMAD BADRUL HISYAM BIN SOLEH <3 :')

No comments:

Post a Comment