Blogger Backgrounds

Friday, February 24, 2012

TERINGIN SANGAT!!

TEDDY BEAR!!
yang ni pon menjadi keinginan aku jugak, sekarang aku ada 2 tedyy bear yang dihadiahkan oleh PUTERA HATI AKU :) terima kasih SAYANG *hugs*. satu nama BAYBONE n satu lagi NAMA ARJUNA dua dua comel.macam teringin nak kumpul lagi banyak TEDDY BEAR *macam budak budak perangai aku* biar lah :P

COKLAT!!
benda yang boleh hilangkan stress aku, sedih aku n benda yang boleh buat aku senyum balik lepas ketawa :D memang SAYA HANTU COKLAT :P tak kisah lah orang nak cakap aku gemok sebab coklat sebab KEGEMARAN aku. dalam almari banyak stok CADBURRY sebab da macam ketagih dengan COKLAT.percaya tak dalam satu hari aku boleh abes kan 4 BAR BESAR coklat CADBURRY.YUMMY. TERINGIN JUGAK!!! :(
DSLR!!
kamera ni pon menjadi benda yang paling aku teringin sangat, sumpah STYLO kalau lagi lama lagi STYLO!! impian aku dulu nak beli benda nie nak kumpul duet.and aku penah cakap benda nie aku nak dengan BF aku n biar la benda nie guna duet aku n bf aku *konon macam ada la benda yang nilai memori untuk aku n DIA *jiwang* tapi rasa nya aku tangguhkan dulu kot sebab duet aku pon xde nk share ngn DIA.xpelah tangguhkan lah dulu hasrat aku walaupun aku teringinnn SANGAT :( sabar fqa.....

BLACKBERRY!
da ramai kot sekarang pakai BB even student mak aku datang umah tuisyen ngn mama pon boleh still BBM ngn awek time tgh tuition ngn mak aku, sampai mintak BB pin mak aku ingat mak aku pakai BB ke dek Oiii..even BF aku pon pakai BB jugak dye ckp senang BBM n kwn kelas aku pon ramai pakai BB da jarang mesej da kdang2 je dilayan T-T (aku tak mampu lagi nk BB nie) tapi da lama aku teringin kadang kadang jealous tengok orang pakai BBM ngan BF.tersa diri aku kerdil nk bercampur ngn golongn BLACKBERRY hanya samsung yang jadi peneman n kadang kadang malu nk kua kan fone buruk aku nie :(


semua orang mesti ada benda yang dorang macam craving atau teringin sangat kan??macam tu jugak ngan diri aku banyak kot benda yang orang lain da ada dulu dari aku T-T terasa ketinggalan pulak kadang kadang tengok orang pakai benda baru aku pun macam rendah diri je kot yela aku nie bukan ada apa sangat tapi tengok dorang guna macam best je kan.SABAR ye fqa t ada duet kita borong 1 MALAYSIA okay *borong la sangat* yang di atas yang korang tengok nie senarai benda yang paling aku nak sangat :( tapi masih ada yang belum tercapai lagi :(
*pakai VOUCHER buku boleh x agak agak??* :P okay thats all bye blogie LOVEYOUUU!!

No comments:

Post a Comment