Blogger Backgrounds

Tuesday, August 14, 2012

permintaan dari dia..

sunyi sangat malam ni, td kan titeww duduk kt luar sorang2 tengok bulan tengok bintang cantik sangat bulan malam ni, kalau lah aku diberi pilihan utk menjadi bintang atau manusia aku pilih untuk jadi bintang kalau aku tahu hidup ni sangat perit lagi lagi benda yg melibatkan hati dan perasaan ni kan betul lah cakap org soal cinta mmg banyak pahit dan manisnya.nak buat macam mana kan.dia macam beri aku hint tadi untuk ignore aku, aku memang sifat aku mudah sayangkan org dan aku sangat caring tentang orang yang aku sayang.dulu tak de pon dia macam sekarang.seriously AKU RINDU KITA YANG DULU.hmmm tak pelahh semua terserah pada dia, aku ikot je, benarlah kata orang HATI ORANG TAK BOLEH DIPAKSA. hmm selamat malam..

No comments:

Post a Comment