Blogger Backgrounds

Wednesday, August 8, 2012

kisah hati...

HATI??apakah yg aku cuba untuk ceritakan??semua manusia memiliki sekeping HATI dimana yang langsung tiada ubat untuk penyakit HATI (berkaitan emosi) begitu juga dengan aku hanyalah seirang insan yg lemah yg juga mempunyai sekeping hati yg sangat kecil tapi cukup untuk aku letak kan kau di satu tempat yang paling istimewa dalam hati aku, sebab kau dah curi hati aku, jadi tolong jaga hati aku dengan sebaik mungkin sebab mana ada pencuri pulangkan barang yg dye telah curi kan?? sekali aku dah bagi hati aku dekat kau maknanya aku dah sayangkan kau.memang setiap benda yg datang akan pergi tapi aku mohon untuk terus menetap dalam HATI kau untuk selamanya.ye mungkin aku tidak sempurna, tapi aku mungkin bisa untuk memiliki diri mu seumur hidup aku. setiap org mempunyai HATI dan bila ada HATI maka terbitlah PERASAAN suka, duka, jatuh cinta dan sebagainya begitu juga dengan aku yang hanya seorang perempuan yg lemah yg hanya mampu memendam perasaan RINDU, SAYANG kerana faktor jarak, atas faktor masa depan aku relakan hati aku aku tabahkan hati aku sabarkan hati aku untuk tetap menunggu kau walau beribu batu jauhnyer kau pergi menimba ilmu sebab aku tak mampu nak suka atau jatuh hati terhadap orang lain sebab HATI aku ada pada kau lagi dan aku harap kau orang pertama dan terakhir yg memiliki HATI aku sampai mata aku tertutup, itu harapan aku...aku sayang kau...

No comments:

Post a Comment