Blogger Backgrounds

Friday, July 13, 2012

berakhirlah semester kedua...

haaaaa jeng jeng *suspen konon* da seminggu aku kat rumah baru nak update da berakhir semester kedua aku dengan jayanya peperiksaan hari tu last paper pon phonetics seriously *muka cuak* memang tough sangat sangat paper tu aku hanya mampu berharap pada carrymark aku n berdoa.memang banyak suka duka dalam semester kali ni even dlm 2 bulan lebih je kita bersama dalam satu kelas which means batch aku untuk sem kami hanya satu kelas so lari kemana pon gadoh2 mcm mne pon tetap satu kelas.syukur sangat2 even banyak benda yang berlaku yelah orang cakap sem 2 ni mcm baru nak kenal2 hati budi kawan2 then kita tau perangai orang tu macam mana kan?? tapi apa pon terima kasih sangat2 apa yg korang buat untuk fqa susah payah sambut birthday fqa hari tu beli kek bagai n yang hadiahkn fqa barang thanks sangat2 fqa sayang semuanya n semoga jumpa lagi sem depan ye.jangan nakal2 cuti ni :D

No comments:

Post a Comment