Blogger Backgrounds

Saturday, July 21, 2012

Ramadhan

assalmualaikum, haaa aippp apa mulut ternganga tu *tepuk mulut ank org tu* kahkah.okay la janganlah bukak mulut sebesar gol padang ragbi ni kan bulan puasa sudah.alhamdulillah hari ni da sehari selesai menjalani ibadah puasa meskipun keuzuran aku juga dapat merasa sedikit nikmat dan kemanisan di bulan ini even baru sehari berpuasa bg umat islam di malaysia *ewah macam pengulas antarabangsa pulak* okayy sambung balik.. kali ni first day puasa kt rumah dengan satu keluarga, tak sangka dapat lagi peluang bukak puasa dengan satu keluarga kan? *okay da start macam skrip cerekarama pulak aku ni kan* okay tadi petang g bazaar dengan En Jantung Hati aku yg sudi teman terima kasih sayang :) *bodek je nie* hahah tak de lah seriously dye cinta hati n cinta mati saya insyaallah, insyaallah (okay da macam lagu maher zain pulak kan.end up td kt bazaar kami membeli belah seolah2 berada di time square kan haa kau xnk kalah bandingkan bazaar dengan time square nyah haa kau hadee??tadeww letewww ok senyap kalau tadee!! :P okay td beli air utk adek ngn kakak aku yg kirim sorang nk air jagung yg c teruna tu n yg c dara tu nk air tebu, lepastu teman si dia beli murtabak n rangka ayam (lahai kuat betol makan) xpe aku suka badan berisi comell.heee.okay then pergi kedai runcit bagai beli lah barang mak aku nk masak beli sos, tisu n [lastik sampah then kami shoot balik bagaikan berada di litar sepang kau bawak keta kn syg??hahah tapi aku sukaaa :) (kereta je xpe jangan motor aku takut n tak suka) :) okay tu je cerita aku ramadhan kali ini.semoga kita semua mendapat keberkatan dariNYA insyaallah, selamat malam :)

No comments:

Post a Comment