Blogger Backgrounds

Wednesday, July 4, 2012

nisfu syaaban



Terima kasih aku panjatkan syukur yg teramat sgt pada yg ESA, kerana aku masih bernafas untuk melihat bulan yg sangat cantik pada malam ini, malam apa ye agaknya malam ni?? *malam jumaat* aipp bukan2. malam ni ialah Malam Nisfu Syaaban ye kawan kawan sekalian :) NO2 malam2 jumaat ni!! malam Nisfu Syaaban ni banyak hikmahnya salah satunya pada malam ni segala rekod dosa2 lama kita telah diangkat ke langit, dan bermulalah rekod buku amal kita yang baru sebab tu orang cakap TUTUP BUKU LAMA dan BUKAK BUKU BARU, dan aku jugak ada impian untuk buku baru aku nanti, aku BERAZAM untuk terus KUAT dan TABAH!! YEAYY *sekuat harimau* :D aku sentiasa berharap dan berazam untuk hubungan aku dan Si Dia semoga kami menjadi seperti pasangan2 yang lain yg tetap kuat ikatan antara kami dan segala dugaan kami hadapi bersama :) aku jugak mempunyai impian dan doa pada Malam yg sangat indah ini aku berharap moga moga dia BAKAL IMAM aku suatu hari nanti insyaallah, aku xnk mintak banyak tapi cukup sekadar dye selalu ada dengan aku, masa dye, perhatian dye itu je yg aku pinta.Ya Allah kau kuatkan lah hubungan kami ini sehingga jannah insyaallah. sungguh aku amat menyayangi nye :')

No comments:

Post a Comment