Blogger Backgrounds

Tuesday, July 31, 2012

24 bulan bersama.

assalmualaikum, pejam celik pejam celik da 11 hari umat islam berpuasa dan macam tu jugak dengan aku dan En Jantung Hati titewww *senget bibir nk sebut ayt gedik titeww ni* :P alhamdulillah pada 30 julai 2012 bersamaan dengan hari isnin genaplah ulangtahun kedua kami sebagai pasangan bercinta *wahh macam aniverssary kawin pulak kau, kelass kau kn* tapi.... hmm biasalah dalam relationship ada pasang surut n ada turun naik nyer kan. tadi aku dudk kat luar sambil tgk bintang2 dan tiba2 aku teringat waktu masa mula mula aku kenal dengan si dia BadrulHisyam (pemilik hatiku) kami mula berkenalan sejak di bangku sekolah dan masa tu aku dan si dia berada di tingkatan 5 hampir 3 minggu je berkenalan sebagai kawan dan dye nak serious n kami declair pada 30/7/2010 masa tu jangan cerita la betapa berbunga sngat perasaan aku even aku ni kasar bahasakan diri aku engkau je ngn dye :) masa zaman mula2 nk berputik cinta handphone aku tak berhenti menjerit ye la first time aku bercinta mmg kalau on call sampai pukul 3 4 pagi n mesej 24 hours je *seriously aku rindu nk berhubung kerap macam dulu tu lg :'( *  dan aku ingat kami selalu stay kt library sekolah lepas habis waktu sekolah dan bila hari sabtu atau ahad kami stay n study sama sama dekat perpustakaan negeri *kenangan yg terindah* okay tamat zaman persekolahan masing2 plan nk carik duet n dye kje part time dekat mcD mse tu dan aku kt kedai kasut setiap kali dye habis kerja dye mesti datang bawakkan aku ice cream McD, nugget kadang2 burger *terima kasih sayang* aku gembira sangat even sampai dye penat n tertido dalam stor kedai kasut tu and lepas tu mama dye bukak kedai buku dekat foodcourt 19 n aku pon nk cari duet lebih aku pon temankn dye jaga kedai dan bekerja dengan mama dye seriously time tu aku happy sangat sebab dye selalu ada dekat dengan aku hari hari kami share everything cerita, nanges pon sama sama dalam kedai, gelak kuat kuat dalam kedai, makan nasi bujang share, air pon order satu teh O ais limau n kami share satu cawan pendek kata semua yg dye rasa aku pon rasa.dye sedih aku pon sedih, aku nanges dye pon nanges *RINDU SANGAT WAKTU DULU* andai la masa dapat berpatah balik tapi apa kan daya masa terus berjalan. aku gembira dan aku sayang sangat dekat kau sayang, kau je yang boleh layan perangai aku yang kadang2 macam angin Monsun semuanya.aku harap kau pon sayang aku macam mana aku sayang kat kau sangat.tak contact sehari pon aku da gelisah sangat tapi aku tunggu kau contact aku dulu n rindu aku dulu. sepanjang dua tahun ni aku bahagia disamping kau.terima klasih dan aku sentiasa doakan yang terbaik untuk hubungan kita walaupun kadang2 ada ujian sekalipun kita tetap kena kuat  dan aku harap kau selalu ada dekat sisi aku even apa pun yang terjadi.insyaallah.jaga diri duduk dekat uitm ye SAYANG BADRULHISYAM :*

No comments:

Post a Comment